Annons:
Etikettdiagnos
Läst 4450 ggr
Lia
9/11/18, 10:53 AM

Jag hatar dig, snälla älska mig

Jag fann nyligen den här låten och tycker att den sätter fingret på hur det kan kännas när man har borderline. Vi är många här som allt för lätt växlar mellan hat och kärlek i våra relationer eller har en mycket stor rädsla för att bli övergivna. Det är inga känslor vi rår över, och det är viktigt att uppmärksamma och finna acceptans och förståelse.

Annons:
Sleggyman
8/19/19, 8:29 PM
#1

Bra låt. jag var i ett förhållande i 5 år med en som har borderline.

Den stämmer rätt bra överens om hur hennes känslor svängde runt, tyvärr var det just det som gjorde att vi gick ifrån varandra.

TotaltLost
8/21/22, 7:30 AM
#2

Jag har insett igår att jag nog aldrig kommer leva med nån pga min borderline.
Min kille, eller ex kille skrev detta igår när jag efter mycket funderanden berättade om min borderline.

Jag e så långt ifrån borderline man kan komma. Jag vill så långt ifrån borderline jag kan komma!!!! Jag ogillar de beteendet mest av allting som finns i hela världen! Jag avskyr det! Jag kan inte ha de i närheten av mig

Aldrig mer jag nånsin kommer berätta för nån om min borderline. Mer än typ i såna här forum som handlar om just det.

TotaltLost
8/21/22, 7:34 AM
#3

Wow lyssna på låten efter jag skrev förra inlägget. Jag grät till den. Så klockren!

graleh
2/18/23, 10:40 AM
#4

Ett tips är att kolla in desorganiserad anknytning och IFS, interal family systems. Kan ge viss hjälp på vägen.

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Upp till toppen
Annons: