Annons:
Etikettrelationer
Läst 1687 ggr
Anonym
Anonym
8/29/16, 3:03 PM

Fastna för någon

Har ni också fastnat för en person?
Typ blivit ''besatt'' av personen?

Om personen svarar på SMS, vad personen då skriver i dessa SMS, hur personen är då ni ses etc. etc. avgör typ hela er dag?

Annons:
Sagolikt
9/7/16, 1:08 PM
#1

Det hände mig varje gång jag blev kär, så jag slutade med det. 😉

Anonym
Anonym
9/7/16, 1:46 PM
#2

#1 Om man inte kan sluta utan det bara sker? 😐

Sagolikt
9/7/16, 5:00 PM
#3

Ja, det var ett skämt. Man kan ju inte bestämma sig för att inte vara attraherad av någon. Däremot kan man bestämma hur mycket man ska tillåta sig att tänka och fantisera om personen, genom att avbryta sig och byta fokus när man tänker på den för mycket eller ältar något som man mår dåligt av.

Anonym
Anonym
9/8/16, 10:42 AM
#4

#3 
Sant, sant. Ber om ursäkt om jag lät sur. Jag är bara så himla förvirrad och vissen i allt just nu. Tar åt mig lite för mycket av allt och pendlar oerhört..😐

Anonym
Anonym
9/8/16, 10:42 AM
#5

Jag räknar typ dagar jag inte hör av mig till honom.
Och då är jag både stolt& lättad, men också sorgsen och nästan förbannad över att han inte hör av sig till mig..

bloodflowers
9/8/16, 8:15 PM
#6

Ja tyvärr

Annons:
Sagolikt
9/8/16, 8:19 PM
#7

Det är ingen fara, jag tyckte inte att du lät sur. Det gör bara lite ont att läsa för jag tänker på hur det kändes för mig, när jag kände så som jag tolkar att du gör nu.

Du kanske kan prova någon ny hobby för att fokusera på något annat en stund? Pärlplattor, målarböcker, virkning, soduku, geocaching, paracord, klättring, ridning eller något annat som kräver koncentration (så att inget annat får plats i tankeverksamheten). Bara ett förslag.

Jag kan ju inte laga dig, men jag tänker på dig och hoppas att du får ordning på dina smärtsamma känslor.

Upp till toppen
Annons: