Vet inte redigt om det jag haft har varit psykoser, men känns nästan som det.
Så för att verkligen ta reda på det tänkte jag se om ni har upplevt psykoser och om ni skulle vilja skriva dem här isåfall? Ska till läkarn och prata medecin på tisdag, och ja, jag har kontakt med bup.
Första gången jag fick en såkallad '' psykos'' så blev jag helt stel, kunde inte prata, hörde mitt ex prata men kunde inte koppla det redigt, var väldigt rädd då jag innan det hade hallucinerat ( om det nu räknas som hallucination) och sett en svart skugga. kunde heller inte röra mig eller liknande, och kunde inte göra ansikts uttryck eller dylikt.
Andra gången ( i fredags) hade blivit arg, nästan så jag kände '' jag får snart black out '' men det var som om min hjärna bara stängdes av, jag blev otroligt misstänksam, hade svårt att prata ( sluddrade typ) kändes även som om jag vore drogpåverkad eller något. pappa märkte att det var något konstigt och ba '' du verkar lurig av dig, vad är det '' ? kommer inte ihåg vad jag svarade.
Berätta gärna era '' psykoser '' om ni vill, och tror ni det jag skrev ovandför har varit psykoser ? har ni fått tabletter som hjälper mot psykoser? tack på förhand.