Annons:
Etikettbehandlingar
Läst 927 ggr
RockyMaago
2015-08-05 06:43

Borderline IPS

Hej! Har suttit ett tag och letat efter ett bra forum som jag vågar skriva i, äntligen hittade jag hit :) jag har nyligen fått diagnosen IPS, Emotionellt Instabil Personlighetsstörning. Om 1 vecka börjar min MBT behandling och jag vill jätte gärna höra om era erfarenheter på både DBT och MBT och kanske få lite nya vänner med samma/liknande diagnos som jag eftersom jag känner mig så ensammast i världen att må såhär. Vill gärna ha någon att dela tankarna med. Är jätte tacksam för alla svar! mvh Ida 21år

  • Redigerat 2020-12-18 03:02 av Lia
Annons:
Lia
2015-08-05 15:24
#1

Hej! Vad roligt att du hittade hit! Vi alla här inne har nog liknande erfarenhet av att känna oss så ensamma, så då kan vi ju vara ensamma tillsammans! Själv har jag varken gått i DBT eller MBT än, men jag vet att det finns någon här inne som provat MBT och en hel del som gått eller går i DBT. Dela gärna med dig av dina erfarenheter efter hand! Och vill du ha någon att prata med får du mer än gärna PM:a mig, det hade varit jättetrevligt! Eller så kan du skriva av dig i sajtens trådar eller skapa egna såklart!

Välkommen hit! 🤗

Sagolikt
2015-08-06 11:18
#2

Hoppas att du ska känna att din behandling ger gott resultat. 🙂

Upp till toppen
Annons: