För ungefär en vecka sen gjorde jag och min kille slut, han dumpade mig och detta var sista gången jag vek ner mig och tog tillbaka honom, som jag gjort typ 10 gånger innan. Vi var tillsammans i 3 år ungefär, men jag är inte ledsen över DET, utan att jag är ensam, nu kommer mina känslor ut på ett helt annat sätt, de kommer ut som de gjorde när jag var 14 ungefär. Har ringt psykakuten 2 gånger bara denna veckan, skrivit med tiotals killar och skickat olämpliga bilder, och försök att träffas och ha sex ( för att lindra ångesten och så vidare..) men sen så började jag skriva till killar som faktiskt ville lära känna mig, och nu till problemet, alla mina känslor flyger ut till dem, skriver att jag gillar dom mer än vän efter bara en dag, ( älskar igentligen människan men aldrig sagt det...) är helt beroende av att killen/ killarna skriver med mig, när en kille har slutat skriva till mig så börjar jag skriva med en ny kille och försöker starta något där. Nu till frågan, hur ska jag göra för att '' kontrollera '' mig ? och inte '' skrämma '' iväg dem ?
Har haft panikattacker många nätter i rad, haft självmordstankar ( där i princip när killen inte svarat har varit en trigger på ett ungefär )