Annons:
Etikettdiagnos
Läst 791 ggr
[Memento Mori]
2014-04-02 21:01

Misstänkte ni borderline?

När ni sökte vård, misstänkte ni att det var borderline som ni hade eller vad det något annan som ni trodde att det var?

Annons:
JodineFritzl
2014-04-02 22:33
#1

Både jag och min man misstänkte borderline hos mig och jag fick den diagnosen i slutändan.

Lia
2014-04-03 01:16
#2

Jag och min mamma var övertygade om att jag hade borderline, och ganska snart fick jag min diagnos.

Marvel-lous
2014-04-03 09:47
#3

Helt ärligt hade jag ingen aning, jag sökte ursprungligen hjälp för min okontrollerade ilska och oförmåga att relatera till/förstå andra människor.

nlinds
2014-04-03 11:02
#4

klickade i "ville bara läsa"
Men jag trodde inte det var borderline som "spökade" utan aspberger.. vilket tydligen var helt fel

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

FotoAlle
2014-04-03 11:37
#5

Min diagnos dök upp när jag gjorde en BAS-utredning inför en ADHD-utredning. Det visade sig att jag inte hade ADHD och då gick vi vidare med Borderline-spåret.

Fick remiss till MBT-teamet, och där bekräftades diagnosen, med sju av nio kriterier.

agneshak
2014-04-03 22:33
#6

Visste inte ens vad borderline var, blev chockad och skitarg när jag fick höra det. Typ "MEN VAD F*N SÄGER DU ATT JAG ÄR SJUK I HUVET????!!!!!!" Men sen var det väldigt skönt faktiskt. Diagnosen förklarade väldigt mycket.

Annons:
Zadeira
2014-04-04 08:14
#7

Jag trodde "bara" att jag hade djup depression, och när jag var som sjukast även ätstörning.

Efter utredning visade det sig att jag också har borderline som jag inte ens hade tänkt på att jag kunde ha.

Emelie
2014-04-04 11:30
#8

Nej, jag trodde att jag hade endast ADHD. Fick diagnosen borderline när jag var inlagd på öppenpsyk.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Upp till toppen
Annons: