Annons:
Etikettsymtom
Läst 1111 ggr
[bluepearl]
5/25/15, 6:37 AM

Borderline, ADD eller Bipolär, eller en mix av all

Hej, 

jag är rätt ny här och känner att jag inte riktigt vet vart jag ska skriva, men gör det här. Är jag helt fel ute så säg bara till. 

Jag är över 40, kvinna, ensam nästan hela mitt liv (vilket många tycker är konstigt eftersom de påstår att jag är både vacker och en härlig person), har ett vuxet barn, tampas med depressioner, självhat, intensiva perioder, drar mig undan i perioder och orkar inte med NÅGON, sen är jag charmerande och social ibland, har ett självhat och en rädsla för att jag kommer att dö ensam och att ingen vill ha mig, jag har råkat ut för sexuellt utnyttjande som barn, misshandel från min mor, fostrat syskon och ett barn, bråkat med min självupptagne och egoistiske far (hans egna ord), två våldtäkter, olika utredningar men ingen vill ställa diagnos (stämmer in på mycket), mediciner, missbrukat allt utom knark (mat, sex, pengar, människor, etc), utsätter mig för farliga situationer och andra i och med det, sån ångest ibland att det känns som att jag ska dö, tänker ibland att jag måste dö för jag orkar inte leva så här längre. 

Jag ska i höst äntligen utredas för ovanstående…

Någon som känner igen sig?

  • Redigerat 12/18/20, 11:11 PM av Lia
Annons:
[Torpedtass]
5/25/15, 10:49 PM
#1

Hand upp! 
Jag känner igen mig i allt det du skriver. Har också ett humör som är som rysk roulette, jag kan vakna på morgonen i en sinnesstämning men vänta 5 min så är jag i en annan sen och så pågår det hela dagen. Jag vet aldrig vad eller vem jag är.

[bluepearl]
5/26/15, 10:09 AM
#2

Skönt att höra att jag inte är ensam mitt i allt. Känner mig sjukt ensam om jag ska vara ärlig.. Inte jag heller, vaknar upp med en ny människa varje dag. Den arga, glada, ledsna, trötta, pigga, energiska, lamslagna och så vidare… 🥶

Upp till toppen
Annons: