Annons:
Etikettskriver-av-mig
Läst 485 ggr
[lillalollo]
2015-03-03 11:38

Ny känslosvärm varje minut

Jag reagerar starkt på allting. Ser jag någon komma in genom dörren jag gillar så ler jag stort. utan att kontrollera det ger denna bara en blick blir jag besviken och ledsen och måste in på toa och gråta. exempelvis. visst det har med bordeline att göra men jag försöker kyla ner allt. jag visar inget och säger inget för det är pinsamt. som när du pratar med en person och blir glad sen går den ifrån och du känner dig besviken och lämnad och allt inom loppet av 15 minuter men det känns som 3 dagar.

Visar ni era känslokrig öppet eller gör ni som jag gråter i det tysta, pokerface hela dagen lång och ibland när man blir hyperglad så visar man inte det heller utan du slappnar av i ansiktet och visar nada.

De enda gångerna jag visar är när den där rädslan för att visa hur känslig man är hela tiden försvinner, Jag kan inte ha en pojkvän för blir våldsam och slåss när jag är så avslappnad. Sen jagar jag bort de flesta som kommer för nära med aggressivitet och desperation så jag är helst ensam eller med ytliga relationer som på arbetsplats eller liknande.

Är just nu i en period då paranoia m.m. inte existerar så mycket. är en lugn period men nu när man inte fokuserar på det blir man mer medveten om känslor som byts ut för det lilla minsta. Igår var jag helt slut.

känner bara för att skriva av mig bland personer som förstår.

Annons:
Lia
2015-03-04 17:55
#1

Bland människor som inte känner mig till 100 % har jag alltid en överlycklig fasad utåt som får mig att bli äcklad av mig själv och vilja slå mig själv i ansiktet, för att jag inte kan förmå mig själv att se ut som jag mår. Att jag inte kan vara mig själv, det är så hemsk plågsamt.

Upp till toppen
Annons: