Annons:
Etikettskriver-av-mig
Läst 1173 ggr
MissFlisan
2014-10-03 21:48

Känslor som går upp och ner

SERIÖST!! Allt går så sjukt mkt upp och ner!! Den senaste månaden shitt alltså! Först kändes allt totalt kaos jag trodde att jag skulle gå in i väggen om det skulle fortsätta som det var (vilket jag nog hade gjort med) Jag hade svårt att använda mig av färdigheterna och allt var så rörigt och ganska hemskt. Nu har det varit helt tvärt om i någon vecka, jag har varit lite väl lugn och lite väl glad och kunnat använda mig av färdigheterna hur bra som helst, inte ens skolan har känt som något problem och allt har känts toppen! MEN NU!! HALLÅ!! Det började igår, total panik över att inte få vara på behandlingshemmet i helgen (Jag är ju utskriven sedan två månader) och inte ha koll på vem som jobbar och därför inte veta hur det är (för det spelar ganska stor roll vem som jobbar hur kvällarna är, särskilt på helgerna..) Jag känner inte att jag har samma tillgång till mina känslor som jag har haft den senaste veckan och det skrämmer mig, för jag vill ha total kontakt med mina känslor.

I förmiddags fick jag redan på vem som jobbar i dag vilket gjorde att jag mådde tusen gånger bättre, vilket gör mig så ARG för jag vill inte att mitt mående ska vara beroende av vem som jobbar på ett behandlingshem som jag inte ens tillhör…

Hur hanterar man att det går så mycket upp och ner?

sajtvärd för www.dialektiskbeteendeterapi.ifokus.se


"slappna av inget är under kontroll!"

Annons:
Lia
2015-01-10 15:51
#1

Hur har det gått för dig? Är det lättare att hantera så här några månader senare?

Upp till toppen
Annons: