Annons:
Etikettsymtom
Läst 592 ggr
krisan
8/4/14, 4:19 PM

Någon som känner igen sig?

Har mycket svårt för kritik, tar allt folk säger väldigt allvarligt och tolkar nästan allt negativt ,vill alltid ha sista ordet , säger elaka saker fast jag egentligen inte vill! Har väldiga humörsvängningar ,från glädje till hat/sorg på 2 röda sekunder, är väldigt verbal  och uppfattas oftast som väldigt social och positiv ….säger vad jag tycker och tänker utan att tänka efter före. Vad är jag för en figur egentligen ? Jag bara förstör för andra och mig själv .

Annons:
Mangoozie
8/4/14, 4:26 PM
#1

Känner igen mig typ direkt :o

[vinterflinga]
8/7/14, 8:36 PM
#2

Jag känner igen mig i att jag har väldigt svårt att ta kritik, och tolkar allt negativt. Jag försöker jobba på att inte ta åt mig , ta in allt vad allt och alla känner och säger…men det är så svårt. Ibland känns det som jag aldrig kunna klara det , att det istället slutar med att jag blir likgiltig…att folk får säga vad de vill eftersom jag har stängt av att känna efter typ. Känns bra att det är flera än jag som känner hur svårt det är……<3

[velvetmorning]1
8/17/14, 1:07 PM
#3

Jag känner igen mig i allt. Läste din presentation TS, men nu ser du inte ut att ha varit aktiv på ett par dagar, hoppas du loggar in snart för här finns det fina människor att prata med!
Du är inte ensam! ☀️

Upp till toppen
Annons: