Annons:
Etikettövrigt
Läst 700 ggr
[Memento Mori]
3/16/14, 11:13 AM

"Sofia, 33, har borderline"

Jag satt som vanligt och slösurfade runt om lite allt möjligt och då hittade jag en artikel om trebarnsmamman Sara som har borderline.

Personligen så tycker jag ju att det kan vara rätt så intressant att läsa om andra som har samma problem och diagnos, och jag antar att det kan vara fler som känner likadant. 

Lite intressant rubrik och kanske inte riktigt vad jag hade valt måste jag ju säga, men, men: 

["Jag kokar inte kaniner - jag har bara starkare känslor" ](http://www.mama.nu/Aktuellt/Sofia-33-har-borderline-Jag-kokar-inte-kaniner---jag-har-bara-starkare-kanslor "Mama: "Jag kokar inte kaniner - jag har bara starkare känslor"")😉

Annons:
VildaVittra
3/16/14, 6:42 PM
#1

Rubriken kommer ifrån filmen "Fatal attraction" om en kvinna med borderline som varit en mans älskarinna. Sedan när han gör henne arg hämnas hon genom att koka hans dotters kaniner. 

Fast USA hade lite andra kriterier för att uppfylla borderline, de klumpade mer ihop borderline med psykopater och sociopater.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Memento Mori]
3/16/14, 7:03 PM
#2

#1 Aha, har inte sett den filmen så tyckte rubriken var lite lagomt mystisk. Tack för förklaringen.

VildaVittra
3/16/14, 7:08 PM
#3

#2 Du var bara fyra år när den kom. Tror inte dom visade den på Bolibompa. 😎

Men värd att se: http://www.imdb.com/title/tt0093010/

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Memento Mori]
3/16/14, 7:21 PM
#4

#3 Det är till och med värre än så, filmen är fyra år äldre än mig.. 😃 Men den verkar ju ändå intressant så får försöka ta mig tid till att se den någon gång. 🙂

VildaVittra
3/16/14, 7:44 PM
#5

#4 Hahaha, räknade åt fel håll. 😊 Jösses vad gammal jag känner mig, när folk inte ens var påtänkta på den tiden.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Upp till toppen
Annons: