Annons:
Etikettsymtom
Läst 453 ggr
TjockaBerta
2014-03-14 18:39

Känslig på forum?

Om man har tex borderline och är"hudlös" är det då inte väldigt svårt att vara på ett forum? Eller hittar man en balans? Nu tänker jag en site för folk med samma problem borde man inte ryka ihop ofta då? I början tyckte jag det var jättejobbigt men nu släpper jag direkt om jag tycker att tonen börjar bli fel men man tar illa vid sig ibland ändå. Jag har svårt att skjuta det åt sidan och strunta i det precis som i verkliga livet.

>>>Malum domesticum<<<

Annons:
[Memento Mori]
2014-03-14 19:23
#1

Personligen så skulle jag säga att jag får en liten "barrikad" av att vara på internet på nåt sätt, det blir som inte riktigt lika "personligt" av någon anledning. 🤔

Visst så finns det ju en chans att folk kommer att ryka ihop här på sajten men vi i admin får försöka hålla koll så gått det går och lösa problemen som uppstår.

Dessutom så får man ju försöka tänka på just det där att alla har samma diagnos så även om det är svårt så får man försöka "tåla det" eller kanske lämna datorn för en stund så man kan lugna ner sig. 

Själv så sitter jag oftast vid en laptop så då kan det vara lite "tillfredsställande" att slänga igen "locket".. 😉

TjockaBerta
2014-03-14 19:29
#2

Jag är aktiv på Twitter och har"vänner" där men jag är väldigt allmän och tar aldrig ställning. Liksom jag försöker vara här. Lite vänlig och oförarglig.

>>>Malum domesticum<<<

[Memento Mori]
2014-03-14 19:40
#3

#2 Jag brukar ändå ibland försöka ta ställning men jag lägger väl upp det på ett "överdrivet" snällt sätt så såna texter brukar ta lite längre tid för mig att skriva och det händer ibland att man hoppas av diskussionen eller om det är möjligt att byta ämne.

Upp till toppen
Annons: